Volgers

maandag 1 november 2010

Verlies

Hallo iedereen,
Vrijdag ochtend heb ik slecht nieuws te horen gekregen, namelijk dat mijn grootvader overleden is.
Het was een harde klap, hoewel we die hadden zien aankomen... Het verlies blijft even erg.
In eerste instantie had ik echt geen zin om iets te doen, maar het leven gaat verder.
Gisteren ben ik dan opnieuw gaan verder werken aan mijn kaartjes waar ik mee bezig was.
Gewoon het verstand op 0 en alleen maar denken aan de kleurtjes en dergelijke.
Een ideale hobby om je gedachten te verzetten.
Het zijn er 3 geworden en nog 1 misbaksel dat ik hier niet laat zien.


Straks ga ik nog eens langs bij familie en misschien maak ik dan vanavond nog wel een kaartje.
Groetjes Deborah

1 opmerking:

  1. Lieve Deborah,
    Innige deelneming met het verlies van je Grootvader.
    "Er is niets dat voorgoed verdwijnt, als men de herinnering bewaart"
    Hou de mooie herinneringen voor altijd in je hart en het verdriet zal milder zijn.
    Ja en gelukkig heben we nog onze mooie hobby waarin we ons verdriet en onze vreugden kunnen uiten.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah