Volgers

zaterdag 23 juli 2011

ATSC #9: Cupcakes

Goeiemorgen iedereen,

Vandaag de 9e Addicted to stamps challenge met als uitdaging deze keer: cupcakes!!!!
Iedereen smult toch graag van die cakejes  en ook het versieren ervan is helemaal leuk!























De drakenstempel is van Wild Rose Studio en de tekststempel van Kraftin' Kimmie.
























Het papier is van Kaisercraft "Candy Lane Collection".

Doe allemaal weer gewoon vrolijk mee. Cupcakes zijn zo fantastisch!!!!

Groetjes Deborah

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kaart Deborah.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great cupcake card Deborah, have a great sunday, hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke kaart! Geweldige kleurtjes, ze spatten van mij scherm!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een prachtige kaart Deborah! Mooi ook met die felle kleurtjes!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk vrolijk kaartje zo met die felle kleurtjes!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke, vrolijke kaart, leuke bijpassende tekst!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier word ik helemaal vrolijk van!! Echt een leukerd! Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend mooi kaartje!!! Heerlijke kleurtjes!! Vrolijkt je dag nog een beetje op met zulk regenachtig weer....

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk dit hebben we nodig op deze druilerige dag, een hele vrolijke kaart. Super gemaakt!!!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart deborah
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Deborah,super stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke kaart. Gelukkig wat kleur met dat verschrikkelijke weer momenteel :)

    X Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Deborah
    Ik vind jou kaarten heel erg mooi! Ik ben pas 2 weken geleden begonnen en heb nog niet zoveel volgers (wat ik wel erg leuk vind, veel volgers). Zou je misschien eens naar mijn blog willen kijken, vind het nl. zo leuk om andere reacties te horen.
    Ik zal nog vaker op je blog komen heb me als volgers aangemeld.
    Groeten Judith

    www.stempelstunter.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah