Volgers

vrijdag 30 november 2012

Feelin' Festive!

Hallo iedereen,

Op het laatste nippertje nog beslist om te gaan mee doen met de challenge van Kraftin' Kimmie Stamps: Feelin' Festive!
Ik ben nu toch nog volop bezig met kerstkaarten maken, dus deze kon er dus zeker nog wel bij ;-)
Dit is Christmas Candylane van Kraftin' Kimmie, de tekststempel is van Marianne Design, swirl van Nellie Snellen en papier van Echo Park.

Morgen ga ik gezellig met een vriendin naar de Kerst en Creatiefbeurs in Kortrijk.
Ik hoop dat ik hele leuke dingen tegen kom :-)

Groetjes,
Deborah

5 opmerkingen:

  1. Very festive, I love it!! Thanks for playing along with this weeks Kraftin' Kimmie's challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just too cute Deborah. Love it. Thanks for playing along with our challenge this week at Kraftin' Kimmie Stamps.

    Hugs,
    Pam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh soooo CUTE Deborah!!! I LOVE Noelle and you've colored her beautifully!! Thanks so much for sharing your talents with us at Kraftin' Kimmie and hope you join us again soon!
    hugs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah