Volgers

donderdag 11 juli 2013

50 jaar getrouwd

Hallo iedereen!

Vandaag heb ik nog een kaartje die ik gemaakt heb voor een koppel die 50 jaar getrouwd is.
Is dat niet fantastisch, zo kunnen er het maar weinig nadoen helaas.



Ik had al eens eerder deze digi gezien, maar dit keer was het de perfecte moment om hem aan te schaffen. Ik vind het zo'n fantastische afbeelding!!  Hij is van Mo Manning en heet "Tom en Tilly"
Zo mooi dat ze elkaar omarmen *zwijmel* Ik hoop dat ik dat later ook nog mag meemaken :-)


Het papier is van een blokje van MME, ik weet niet meer welkeen... Sorry!

Dan ga ik snel nog een douche nemen, eten en dan nog wat verder werken aan mijn kaart voor zaterdag!

Liefs, Deborah

11 opmerkingen:

  1. Hai Deborah, wat een mooie kaart. De afbeelding is echt super! Zo schattig. Mijn ouders zijn ook al 50 jaar getrouwd geweest. Ongelooflijk hoe blij ze nog steeds met elkaar zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Deborah, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beeldige kaart met een super toepasselijk plaatje Deborah!!
    Vond ik 30 jaar getrouwd al heel wat, dit is helemaal te gek, daar ga ik voor!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Deborah en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke maar ook een schitterende kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is helemaal toppie hoor en inderdaad een prachtige digi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooie kaart en wat een leuke stempel en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In één woord schitterend Deborah, zo prachtig gekleurd, mooi papier en prachtig afgewerkt.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap hoe je de schaduwen hebt aangegeven bij je kleurwerk. Ik doe het je niet na. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie toepasselijke kaart en die afbeelding is super

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart en wat een gave stempel en zo mooi gekleurd!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah