Volgers

donderdag 31 oktober 2013

Nieuwe stempels ontdekt

Hallo iedereen,

Een tweetal weken terug was er een wedstrijd van "Stamp out" op facebook. Tot mijn verbazing had ik er enkele van juist en was bij de top 3. Ik viel daardoor in de prijzen en ben nu enkele digitale stempels rijker!!
Het is super leuk om hierdoor ook andere stempelmerken te ontdekken, die hier eigenlijk niet zo bekend zijn.

Ik moest een kaartje maken voor een vrouw die 75 jaar wordt, en ik dacht dat deze stempel wel eens gepast kon zijn.
Ondertussen heb ik al nog stempels aangekocht van Justinklined, ik vind ze geweldig!


Stempel: "digital stamp Charlotte" Justinklined
Papier: ouder blokje van My mind's eye

Nu ga ik weer lekker verder aan de knutsel, ik heb nog veel werk ;-)

Fijne dag verder!

Liefs, Deborah






10 opmerkingen:

  1. Zeker een mooie stempel, en super gekleurd ☺
    Liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart Deborah en heel mooi ingekleurd.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, wat knalt die kaart uit de blogrol ! heel erg mooi en lekker ovallend, superzz
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooi kaartje
    wat heb je het afdrukje prachtig en kleurrijk ingekleurd

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! What an eye candy! Fabulous colors, stunnig hat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleurrijke kaart en ja de stempel is erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart met een leuke digi en wat heb je die geweldig gekleurd!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Deborah, dit is echt een heel gave digi! EN je kaart si er helemaal mooi mee geworden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw schitterend Deborah, wat heb je dit geweldig ingekleurd, zo gaaf.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah