Volgers

donderdag 21 november 2013

These are a few of my favorite things...

Hallo iedereen,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik gemaakt heb voor een jongen die 24 werd.
Hij houdt van taart en van... ;-)


Deze leuke stempel is van Redonkadoodles. Ze hebben zo'n toffe en grappige digi's, ik vind ze echt wel leuk!
Ik ga nu vlug verder nog 2 kaarten afwerken. Ik heb het al zo druk gehad de laatste tijd dat quality time niet meer haalbaar was. Daar zou ik iets willen aan doen.

Tot de volgende!

7 opmerkingen:

  1. Gaaf voor een jongen, mooie kaart !
    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een ondeugend kaartje, maar super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart zeg! Ik denk dat de jongen die hem krijgt er erg blij mee zal zijn! Mooi ingekleurd trouwens! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie vrolijke kaart en wat een leuke digi! Perfect voor een man. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het weer super genieten bij je, zeen prachtig plaatje en zoveel moois wat je hebt gebruikt..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww wat een gaaf kaartje Deborah

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah