Volgers

vrijdag 3 oktober 2014

Colourstock: You Color My World!

Hallo iedereen!

Vandaag is het nog eens mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien op het Colourstockblog!
Ik heb voor deze keer een iets pikantere afbeelding gebruikt van The Stamping Chef en ingekleurd met mijn favoriete kleurtjes.


Ik heb de kaart eenvoudig gelaten, 2 lagen designpapier die gemat is en 2 cirkels gestansd. Daarop mijn uitgeknipt afdrukje. Nog een grote stirk, bloem en knoop om het helemaal af te maken. Drukker hoeft het voor mij niet te worden.


De Copic marker kleuren die ik ervoor gebruikt heb:

Huid:

 




 Haar/ kousen:



 

 Haarband, broekje en topje:


 

Schilderspalet en borstelsteel:


 

Ogen/ kleur op het palet:

Lippen:

Groen op het palet:

Rood op palet/borstel:




 

Geel op palet:


Dit was het dan voor mij!
Tot de volgende!




































5 opmerkingen:

  1. Alle aandacht voor het ondeugende schitterend ingekleurde plaatje, dan hoeft er verder ook niet veel meer Deborah!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Deborah, gave afbeelding...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwww wat een super gaaf kaartje
    geweldig die stempel
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Deborah
    Met die sexy dame heeft je kaartje niet veel meer nodig, echt heel gaaf en super ingekleurd.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah