Volgers

zaterdag 20 augustus 2016

Trouwen en afscheid van het Colourstock blog

Hallo allemaal!

Helaas is dit mijn allerlaatste blogpost voor het team Colourstock, er worden hervormingen van het team doorgevoerd, waardoor het team moet afslanken.
Ik heb de voorbije 2 jaar veel plezier gehad. Helaas komt er aan ieder mooi liedje ook een eind.

Voor iedere deur die gesloten wordt, opent er zich een nieuwe. Ik heb ook nog heel goed nieuws, maar dat kan ik jammer genoeg nog niet verklappen! Zo spannend!!!



Om in schoonheid te kunnen eindigen met Colourstock, heb ik deze keer een trouwkaart gemaakt. Een bevriend koppel gaat binnenkort in het huwelijksbootje stappen, dus moet er natuurlijk ook een gepaste kaart gemaakt worden.


Deze keer heb ik gekozen voor een digitale stempel van Tiddly Inks "Wedding Bells", ik vind die zo romantisch! De lay-out van de kaart heb ik heel eenvoudig gehouden om de gekleurde afbeelding meer te laten spreken.


De kleuren die ik hiervoor gebruikt heb:
huid: E13, E11, E00, E000, V25, V22, V20
haar bruid: E41, E43, E47, E49
haar bruidegom: E31, E33, E35, E37, E59
jurk: BV23, BV20, C1
goud:  E37, E35, YR23, Y17, Y21
maatpak: 100, N9, N7, N5, N3

De sluier heb ik afgewerkt met enkele witte stippen en vegen Molotow Acrylic marker, dit kan echt het verschil maken.

Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. Wowwww.... dit is zo ontzettend mooi Deborah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een ontzettend mooi kaartje! Zo gaaf gekleurd!! Ik ben benieuwd naar je goede nieuws...ik kom altijd even kijken en lezen, hoor, maar niet altijd reageer ik bij je....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gekleurd! Echt waanzinnig. En een heel stijlvol kaartje heb je er mee gemaakt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een gave kaart. Ben helemaal weg van die sluier. Dus op zoek naar die Molotowmarker...

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah