Volgers

maandag 17 januari 2011

Blog hop

Hallo iedereen!

Op het blog van Sanne zag ik dat je kon meedoen aan een blog hop.
Natuurlijk wil ik dit ook wel eens uittesten! Zelf vind ik het soms heel fijn om van het ene blog naar het ander te springen. Misschien jullie ook? Doe dan gezellig met ons mee!
Hoe?
Klik op mijn blog (of op het blog van een andere bloghop-deelneemster) op 'click here to enter'. Vul de gegevens in. Als je dit gedaan hebt, klik je op 'get the code here'. De code kun je kopieren en deze plak je dan in een nieuw bericht op je eigen blog (bij HTML-code).
Volgens mij moet dit wel lukken...

Groetjes Deborah


1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je ook meedoet! Ik hop soms ook uren van het ene naar het andere blog. Overal kom ik weer andere leuke dingen tegen. Vandaag even geen gehop. Ik ben wat grieperig en ga lekker mijn bed in.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah