Volgers

zondag 30 december 2012

Grandma 90 years

Hello Everyone!!

Today I'll show you a card that I've made 2 months ago.
My boyfriends grandma became 90 years! And we had to celebrate that birthday!!

***

Hallo iedereen!!

Vandaag laat ik een kaart zien die ik 2 maanden geleden heb gemaakt.
De oma van mijn vriend werd 90 jaar en dat moest gevierd worden!


This is a stamp from Elisabeth Bell, and she loved it.
The butterflies are from Joy!

***

De stempel is er eentje van Elisabeth Bell en de vlinders zijn standsen van Joy!
Ik denk dat het papier van Kaisercraft is, maar dit ben ik niet zeker...



Tomorrow it's the last day of 2012. Jeeej, I hope 2013 will be a better year!!
I wish you all a magical year filled with happiness and love!
Enjoy it ;-)

***

Morgen is de laatste dag van 2012. Jeeeej! Eindelijk! ;-)
Ik hoop dat 2013 toch een beter jaar gaat worden. 
Ik wens jullie allemaal een magisch jaar, gevuld met geluk en liefde!
Geniet ervan! ;-)

Groetjes Deborah


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah