Volgers

vrijdag 11 januari 2013

Celebrate your day... your way!

Hallo iedereen!

Vandaag laat ik een kaartje zien, die ik een tijdje geleden al heb gemaakt.
Een verjaardagskaartje voor mijn vriend Bart!
Mijn vriend werkt aan computers in bijberoep. Ook verkoop van computers en allerlei toebehoren horen daarbij. Daardoor is hij enorm veel bezig met zijn computer.

Ik had totaal nog geen idee welk kaartje ik voor hem kon maken, maar op een beurs ben ik toevallig deze stempel tegen gekomen. Het is er eentje van Penny Black!


Ik vond hem wel héél toepasselijk. Ook de tekst vond ik ideaal, hij is niet echt zo een verjaardagsvierder, maar laat liever de dag voorbij gaan als een ander.


Het papier komt uit een blokje van My Mind's Eye.
Verder heb ik het vooral heel simpel gehouden :-)

Bedankt om langs te komen en tot een volgende!

Groetjes Deborah

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart heb je voor je vriend gemaakt.
    Echt een mooie mannenkaart en wat heb je hem prachtig ingekleurd.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom voor het eerst je blog bezoeken en wordt meteen betoverd door je mooie, vrolijke kaarten. Heb me meteen als volger aangemeld! Ik ga zeker ook een kijkje nemen op de blog van je vriendin.
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah