Volgers

woensdag 31 juli 2013

Tiddly Inks Design Team Call

Hallo iedereen!

Vinden jullie die stempels van Tiddly Inks ook zo geweldig?
Ik heb ze eigenlijk nog niet zo lang geleden ontdekt en mij direct enkele clear stamps aangeschaft en enkele digi's.
Nu had ik vorige week nog gelezen dat ze op zoek zijn naar nieuwe design team leden, en ik had wel zin om mijn kans te wagen. Ik zou het zo fantastisch vinden om een deel te kunnen zijn van zo'n geweldig team!

***

Hello everyone!

Do you also think that the Tiddly Inks stamps are awesome?
Actually I've discovered them not so long ago and I purchased immediately some clear stamps and some digi stamps.
I've read last week that they are looking for new design team members, and I was willing to take my chance.
It would be great to be a part of this amazing team!


De opdracht was om je favoriete stempel van Tiddly Inks te gebruiken, dus hier is hij dan!!

***

The challenge was to use your favourite Tiddly Inks stamp, so here it is!!


Stamp: "Priscilla"  Tiddly Inks
Paper: "Love Story" Echo Park
Copic colours:
 -skin: E11, E00, E000, R22, R20
 -hair: E29, 25, 21
 -dress: E29, RV29, 25, 23; 21
            N9, 7, 5, 3, 1


En nu gewoon duimen! ;-)

***

And now fingers crossed! ;-)


Deborah

14 opmerkingen:

  1. Schitterend ingekleurd Deborah, ik duim mee !!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi ingekleurd en die stempel ja die is ook super, al met al een toffe kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaaa kwijlllll dit kan niet fout gaan, joh! Ik ga duimen voor je!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw, wat is dit schitterend ingekleurd Deborah, wat een plaatje van een kaartje, ik duim met je mee!!!!!.

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart
    En veel succes met je kaartje, het gaat zeker lukken met zo een mooi kaartje
    Groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, je maakt een heel goed kans volgens mij! Super kleurwerk en een mooie kaart! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een beeldschone kaart, prachtig gekleurd.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh wat een schattig kaartje, Deborah. Heel erg mooi geworden! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Idd duimen!
    Aan je kaart ligt het echt niet, want die is heel mooi!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat mooi zeg,heel veel succes!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke stempel,prachtig ingekleurd .
    Ik duim met je mee veel succes Deborah..
    Liefs Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Deborah,
    wat een prachtig ingkleurde stempel. Ik denk dat je kans maakt. Zo mooi, die jurk met plooien lijkt wel echt.
    Heel veel succes en ik duim mee, hoor!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Deborah. Veel succes maar dat gaat wel in orde komen met zo'n mooie kaart.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel veel s6maar dat moet toch wel lukken hoor want hij is schitterend weer en heel mooi ingekleurd
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah