Volgers

vrijdag 4 april 2014

100% lief!


Hallo iedereen!

Vandaag is het dus, na mijn voorstellingspost, de eerste keer dat ik op het Colourstock blog iets mag laten zien. Wat is dat spannend zeg! Het doet me een plezier dat het blog al zoveel volgers heeft in die korte periode. Deze keer heb ik ervoor gekozen om een digi van Mo Manning te kleuren met Copic markers.


De kaartvorm is gesneden door de Silhouette en met enkele designpapiertjes de opbouw van mijn kaart gemaakt. De kleuren van de Copic markers heb ik volledig afgestemd op mijn designpapier. De beer heeft een fluffy look gekregen en is wat harig gemaakt.  Ik heb onder haar,waar ze zit, een schaduw gekleurd en ook de omtrek van het meisje met de beer heeft een schaduwrand gekregen. Door schaduwen aan te brengen creĆ«er je meer diepte, waardoor je afbeelding meer tot leven komt. 


Je zal merken dat ik graag meer kleuren gebruik dan de standaard van 3 per kleur, ik hou van diepte in een afbeelding. Dit zijn de kleuren die ik nu heb gebruikt:

huid:

haar:

beer:

trui:

jurkje:

schaduw:

Zo zijn we al aan het einde gekomen van mijn blogpost! 


10 opmerkingen:

  1. OOOOOOh wat is dit een dotje! Je hebt je plaatsje wel zoo verdiend Deborah, wat een kleurprestatie!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 100% superleuk!!!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! En wat bewonder ik toch jouw kleurwerk! Ik vind het zo knap! Diepte zit er zeker in. Succes met je designschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh this is just so cute. Fab colouring. Fab card.
    Love Lea x
    www.cardsbybrawny.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je hebt hem echt schitterend gekleurd, echt een mooie top kaart ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieffie......echt heel gaaf gedaan......ik vind het super.
    Fijn weekend en groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een superlieve en prachtige kaart Deborah, ik vind hem geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah Deborah jij maak zoveel mooie kaartjes,maar deze vindt ik mooi omdat het een knuffellaar is.....nog veel plezier met u mooie hobby ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Deborah,
    Was je een beetje uit 't oog verloren, maar ik kom je even een compliment geven voor je prachtige kleurwerk, zĆ³ mooi..knap gedaan, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah