Volgers

woensdag 23 april 2014

Take time to...

Hallo iedereen,

Het is weeral woensdag en dus terug tijd voor Wonderful Wednesday bij Kraftin' Kimmie Stamps. Deze challenge is altijd "anything goes".

Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt van een stempel uit de laatste release Rainy day fun!

Ga naar het Kraftin' Kimmie Stamps blog voor meer inspiratie!


Today it's another Wonderful Wednesday and it's always anything goes!

For this card I've used a stamp from the new "Rainy day fun!" release.

Go to the Kraftin' Kimmie Stamps blog for more inspiration!

9 opmerkingen:

  1. wauwww wat een gaaf kaartje Deborah
    geweldig leuk die stempel en wat heb je hem weer schitterend ingekleurd

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat loop ik weer achter bij je super leuke kaartjes Deborah maar ik heb net even de schade ingehaald, beauties zijn het!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het weer een supergave kaart Deborah, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Deborah,
    wat een enig plaatje en wat een leuke kaart!
    Ik vind hem helemaal super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kleur jij toch prachtig, echt een super mooie kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vrolijke kaart met een schattige digi. je kleurwerk is ook super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart weer super, dat kleurwerk is bij jou altijd zo mooi! Leuk plaatje, hihi, kikkers, ik ben er dol op. De papiertjes zijn een goede keus bij het plaatje en zo leuk geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Deborah, ik zag je reactie op mijn blog en dacht ik ga een tegenbezoekje brengen....daar heb ik geen spijt van, wat kan jij mooi inkleuren wow, de een na de andere mooie creatie zag ik op je blog. Dit kaartje is ook prachtig ingekleurd, de lente spat er vanaf. Je hebt er een fan bij hoor, lieve groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah