Volgers

zaterdag 21 juli 2012

Sending you Bear Hugs!

Hallo iedereen,

Ik heb weer een tijdje om me laten wachten, ik weet het...
Ik ben een tijdje "out" geweest, met dank aan het prachtige, Belgische zomerweer :-(
Vorige zaterdag dan maar naar de dokter geweest omdat het erger en erger werd, ik had een goeie keelontsteking. Dan een antibioticum voorgeschreven geweest, maar helaas na maandag nog altijd geen beterschap. Dinsdag dan maar weer terug naar de dokter en blijkbaar had ik zwaardere medicatie nodig.
Nu terug zaterdag en ik voel me weer helemaal goed, op een snotneus na ;-)
Dus vandaag eindelijk(!) mijn kaartje kunnen afwerken en net op tijd!
Ik heb weer een prachtige stempel gebruikt van Kraftin' Kimmie "Goldilocks", wat toch echt een van favorieten is en blijft vanwege dat prachtige en leuke haar om in te kleuren met de copic markers!! :-)
Het papier is van My Mind's Eye "Breeze", ik heb nog mijn nieuwe pons gebruikt van Martha Steward, die wou ik ook al zo lang!

Omdat ik nergens nog een webwinkel in Belgiƫ of Nederland kan vinden die de stempels nog invoerd, heb ik ze dan maar bij Kraftin' Kimmie Stamps zelf gekocht, en na een week was ik al de trotse bezitter van een heleboel nieuwe stempels! Ik was zooo blij!!!
Dus het kriebelt alweer om met deze aan de slag te gaan natuurlijk! Maar eerst heb ik nog ez-mount nodig, natuurlijk ben ik dat wel vergeten te bestellen! Dom!

Ik wens jullie verder een prettig weekend en hopelijk een streepje zon of meer ;-)

Groetjes Deborah

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je creatie is weer schitterend! Vervelend voor je dat je zo ziek geweest bent, maar gelukkig gaat het nu weer beter met je. Zo dat ziet er goed uit zo'n berg stempels! Hihi! Kan niet wachten op de prachtige creaties die je er weer mee gaat maken.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Deborah,
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt. En perfekt ingekleurd.
    Ja, het is zoals je zegt, oefenen en oefenen. Ik deel volledig je mening hoor. Ik heb natuurlijk enkel de Spectrum Noir markers gebruikt. Maar die vielen me wel tegen. Mocht ik niet zoveel interesses hebben op hobbygebied dan zou ik me misschien wel laten verleiden voor Copics, maar ergens liggen die buiten het bereik van mijn budget. (Wie weet... eens super Lotto????)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk he als je zo helemaal in je nopjes kunt zijn met je nieuwe stempels, ik zou dat ook hebben hoor. Veel plezier ermee
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hehe, ik heb net ook weer nieuwe Kraftin' Kimmie Stempels gekocht. Dus ben ook weer lekker bezig.

    Groetjes Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En natuurlijk ben ik vergeten te zeggen wat ik eigenlijk wilde zeggen. Ik vind je kaartje namelijk vet mooi. Heb jij eigenlijk een leuke tip voor het inkleuren van haar (vooral lokken)? Heb er nog steeds problemen mee.

    X Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah