Volgers

vrijdag 6 juli 2012

Tilda with Daisy


Hallo iedereen!

Wat een verschrikkelijk slecht weer is het hier! Af en toe stralende zon afgewisseld met enorme buien en onweer, maar wel heerlijk knutselweer ;-) Is dit bij jullie ook zo?

Mijn schoonzusje is voor haar eerste jaar verpleegkunde geslaagd! En dat verdiend natuurlijk een kaartje!
Ik heb als stempel Tilda with Daisy gekozen, precies alsof ze een bloem overhandigd, dus vond ik het wel passend. De tekststempel is van Marianne Disign.






















Het leuke papier is een paper pad van My Mind's Eye: on the bright side. Ik vind het echt prachtig papier met die houtstructuren enzo.
Tilda heb ik ingekleurd met de Copic Ciaomarkers en daarna uitgestansd.
Ook de doily is door de Big Shot gedraaid.
Verder is de kaart afgewerkt met enkele roosjes van Marianne Disign en bloemetjes van onder andere Prima Flowers. De bladeren zijn geponst met ponsen van Nellie Snellen. Ik vind ze echt mooi en niet lomp.Ze hebben zelf reliëf. Onderaan hangt nog een vlinderbedeltje.






















Zo, ik hoop dat jullie ze toch een beetje mooi vinden, mijn schoonzus was er alvast heel blij mee.

Tot de volgende!

Groetjes Deborah

6 opmerkingen:

  1. Ik vind dit één van de leukste Magnolia's! Kleur deze Tilda ook graag in. Jij hebt dat mooi gedaan zeg! Knap! Al die bloemen maken het tot een vrolijk geheel!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart,lief dat meisje,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje. Heel leuk inderdaad die bloem zo.
    Gefeliciteerd met je schoonzus.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is weer heerlijk vrolijk zo met die bloemen en zomerse kleurtjes. Helemaal super! Gefeliciteerd met je schoonzusje.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je er weer bent Deborah! Je was trouwens uit mijn bloglijst verdwenen, dat waren er meer en ik wist allemaal niet meer wie, ik heb in ieder geval mezelf bij je afgemeld en weer opnieuw aangemeld als volger en nu zie ik je wel weer in mijn lijst staan.
    Je kaart is super mooi in mooie vrolijke kleuren met een schattige Tilda en prachtige bloemen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah