Volgers

woensdag 28 augustus 2013

Krafty Kardmaking Kit

Hallo iedereen,

Ik ben aan het genieten van mijn eerste week verlof, maar heb nog zoveel werk voor we vertrekken. Volgende week dinsdag ga ik op het vliegtuig richting Portugal. 13 dagen verdiende rust!
Eerst moet ik nog een berg kaarten maken! Al moet ik zeggen dat ik al veel gedaan heb, maar dat kan ik jullie helaas nog niet laten zien...

Kimmie van Kraftin' Kimmie Stamps had een leuk idee om een card kit samen te stellen met een stempel naar eigen keuze. Nu voor onze landjes is het natuurlijk niet vanzelfsprekend en niet logisch om de kit vanuit Canada te laten opsturen. Maar hier mijn voorbeeld met een deel van de kit.

***

We've had such wonderful response at Kraftin' Kimmie Stamps to our first Krafty Kardmaking Kit, that we thought we do a little follow up HOP about it!! 

As you hop around today you'll be able check out SIX fabulously spooky creations from our Krafty Girls that were ALL made using only ONE KIT!! They of course used their own ink, colouring medium and white paper, but everything else can be found in these fabulous KITS! 

In case you haven't heard, here's a little bit about the kit!

We’ve taken our krafty know-how and done all the designing for ya!! We’ve chosen and coordinated patterned papers, cardstocks, envelopes, twine and several different types of embellishments and you’re ready to go!! With the August kit, you’ll also receive YOUR CHOICE of one of our gorgeous $8 stamps!! Choose whichever one you like from our many lines and styles of rubber stamps! 




Stamp: Moaning Moira (you can choose that stamp as free with the kit!)
other things: Krafty Kardmaking Kit

So go ahead and check out the samples from the Krafty Girls listed below and keep in mind, they were all made using only the contents of ONE kit...and of course, their choice of Kraftin' Kimmie Stamp! Then head on over to the Kraftin' Kimmie Shop and grab one for yourself!! 

Happy kraftin'!














14 opmerkingen:

  1. Wow...this little owls are so cute...the patterned papers are so much fun and this image is very spooky!!! Love, love, love!!! Congrats!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een griezelig kaartje , ik heb al spijt dat wij niet aan Halloween doen , zou er zo willen aanbeginnen
    super mooi kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deborah je maakt zo'n kleurrijke kaarten. Ik ben gelijk volger geworden. En ik ben blij om nog eens een Belg tegen te komen.

    Groetjes. Malika Brugge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dit is echt een Halloween kaartje, lekker griezelig. Gaaf de verschillende uiltjes. Succes nog met het maken van de kaarten voor je op vakantie gaat!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk Deborah dat je volgende week op vakantie gaat, lekker eventjes genieten, super. Ik vind je kaart weer prachtig, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deborah wat een geweldige kaart!! Ga lekker van je vakantie genieten!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart Deborah. Toffe uiltjes ook.
    Geniet van je vakantie.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bjoeite is dit weer ! zo mooi aangekleed echt een kanjer van een kaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oehhh spookyyy!! Gaaf zeg, deze kaart!
    Lekker joh, bijna naar Portugal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je weer gemaakt, super !
    En geniet lekker van je vakantie in Portugal,
    voor mij het mooiste land wat er is ☺
    (ik kom er al 25 jaar)
    Boa Viagem (goede reis)

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah