Volgers

woensdag 28 augustus 2013

Liftchallenge

Hallo iedereen,

Zaterdag en zondag ben ik paraat bij onze lokale hobbywinkel Tiny's te Kortrijk voor de pizzaboxday!
Het is de eerste keer dat ik zoiets doe, en ik zal proberen om een paar foto's uit te zoeken waarmee ik dan aan de slag kan.  Volgens mij een ideaal moment om dat scrappen ook eens te gaan proberen.

Tijdens de pizzaboxday kunnen er ook kaarten gemaakt worden, en daarvoor heb ik ook enkele voorbeelden geleverd. Het is niet wat jullie van mij gewend zijn, ik heb ze heel simpel gehouden.
Op het blog van de liftchallenge heb ik heel mooie dingen gezien en met deze kaart zou ik graag meedoen!
Ik vond het vooral heel leuk om te doen!



Ik heb het heel eenvoudig gehouden, mag ook wel een keertje ;-)

Liefs, Deborah

8 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Wat een leuk kaartje in deze kleuren, mooi gedaan met het uitschuiven, simpel, maar leuk.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoudig schrijf je, nou meer hoeft echt niet om iets super leuks en liefs te maken Deborah!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie je maar weer dat eenvoudig een heel leuk resultaat oplevert. Succes met je pizzaboxday en bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad heel wat anders van jou! Wat leuk!! Ik herkende je voornaam en moest even kijken. Maar dit gaat je goed af zeg! Heel mooie lift, Deborah! En erg leuk dat je met de Liftchallenge meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Deborah, ik vind het weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nou precies wat we met deze challenge willen bereiken, dat iedereen het leuk vind, daar gaat het om!
    Mooi hoor de eenvoud, niets mis mee! Fijn dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je lift kaart is heel erg mooi geworden, toppie ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah