Volgers

vrijdag 4 februari 2011

Pamper yourself

Hallo lieve bloggers,

Eerst en vooral, zoals jullie zien, is mijn bloglayout een beetje aangepast.
Dit was echt wel dringend nodig en na een namiddag "prutsen" is het me dan ook een beetje gelukt.
Het is tenminste een beetje sfeervoller.

Ik heb de hele week echt geen tijd gehad om naar jullie creaties te komen kijken, kaarten te maken of berichten te verzenden. Het was een hele drukke week, 's avonds vergadering op het werk, demonstratie bij mij thuis van slaapartikelen. Ik ben echt blij dat het er weeral op zit.
Deze middag heb ik blogs afgeschuimd, maar heb bijna nergens een reactie gegeven, want ben nu al 3(!) uur bezig geweest om een beetje bij te benen.

Zondag had ik nog een kaartje gemaakt voor de challenge van Anyone For Anya.
Het was een heel eenvoudige sketch, dus het is echt een sober kaartje geworden.

Het stempeltje is er natuurlijk weer eentje van The Greeting Farm "Me Time" en het papier is van Kaisercraft "Lilac Avenue Collection". Zelf vind ik het prachtig papier.

Dan heb ik nog iets te vertellen.
Herinneren jullie de roodkapjes kaart nog van Kraftin' Kimmie?
Ik ben de gelukkige winnaar geworden van de challenge en zal weer een stempel rijker zijn

Ik wil iedereen nog een spetterend weekend toewensen en keep on smiling :-)

Groetjes Deborah

11 opmerkingen:

  1. wat een heerlijk kaartje Deborah,
    ik zie mezelf al in een warm bad zitten met al die lekkere geuren en zacht sop
    daar is het nu wel weer voor, donker en joelende wind rond het huis
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sober? Ik vind hem heel erg vrolijk! Leuk afdrukje, heb hem laatst ook gebruikt. Ja, die kaart van Roodkapje was super! Gefeliciteerd!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een onwijs leuk kaartje. Wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh love that image and the colours you've used for your card. Gorgeous. Good Luck and thanks for joining us at Anyone for Anya.

    Bee
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute card, thanks for joining us this week on Anyone for Anya?
    Caz
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is just too adorable!!! Love the colors! Thank you for playing along with us at AFA!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super cute card! i just came across this set and don't think i've EVER inked her up! thanks for inspiring me. thanks for joining us at anyone for anya? this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Deborah,

    Wat heb je een leuke kaart gemaakt voor de challenge van deze week, nu maar duimen of jij de gelukkige bent.
    Veel succes.

    Groetjes, Durvina (DT AFA)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi deborah
    wat een schiterend kaartje heb je gemaakt erg leuk
    er staat iets voor je klaar op het nl magnoliachallengesblog
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Deborah,

    Gefeliciteerd met je prijs voor je prachtige boekenlegger! Echt verdiend!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card! I have this set and haven't even cut it up yet! Now I definitely will. Love the colour combination of green and purple. Thanks for joining in the sketch challenge at AFA? this week!
    Susan xxox
    http://stamponme.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah