Volgers

donderdag 17 februari 2011

Zeemeermin

Hallo iedereen,

Vandaag heb ik mijn best gedaan om toch nog een kaartje te maken.
Ik heb momenteel echt wel een tijdgebrek de laatste tijd. En het huishoudelijk werk moet ook nog gedaan worden helaas...
Ik had het stempeltje al 2 weken geleden ingekleurd, maar heb het dan laten liggen omdat ik eerst nog valentijnkaarten moest gaan maken.
Het stempeltje (is het geen schatje?) is van Kraftin' Kimmie "Arianna".
Sinds ik die stempels ontdekt heb, ben ik gewoon verslaafd aan ze. Ze zijn ontzettend leuk om in te kleuren.
Ik heb het natuurlijk weer ingekleurd met de copic markers.

De sketch is er eentje voor de challenge van Create4fun die Anne-Marije gemaakt heeft.
Ik heb er nog enkele bloemetjes aan toegevoegd, en een tekststempel "dream" ook van Kraftin' Kimmie.
Het papier is van Me & My Big Ideas "Destination Paradise".
In de hoeken heb ik wat liquid pearls gedaan.

Ik wil iedereen een fijn weekend wensen!!
Groetjes Deborah

9 opmerkingen:

  1. Hey Deborah,
    Da’s echt een schatje geworden en prachtig ingekleurd.
    Groetjes uit Oostende,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb zo'n stempeltje al eens eerder bij je langs zien komen. Ga nu meteen googlen, want ik vind ze zo leuk! Ik hou enorm van Disney-films en sprookjes, zo lief! Deze is super! Mooi kaartje ook, leuke kleurtjes!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie kaart zeg en prachtig ingekleurd!!!
    Ik heb van de week via marktplaats ook twee van deze stempels besteld, krijg ze morgen binnen ben zo benieuwd......
    Alvast een heel fijn weekend!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en die kleuren zijn te gek zo samen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Deborah, Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en wat een mooie kleuren heb je gebruikt!!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, Deborah helemaal geweldig! Die stempel is echt super mooi en je kleurwerk is fantastisch!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart!! Die stempel is echt heel erg leuk en super ingekleurd!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi,

    Wat een leuk kaartje zeg!!
    Wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd, helemaal super!!
    Je vroeg of mijn blog wat ik met mijn hart-hangers ging doen? Nou, ik hou ze zelf ( ben gek op hartjes ;-) maar ik geef je ook kado!!
    Helaas moet ik erg veel werken, dus komt er helaas niet veel van om lekker aan de knutsel te zijn.... Maar daar komt binnenkort wel weer verandering in hoop ik!
    Fijn weekend en groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ahhh.. Deborah this is adorable.
    what pretty papers you choosed and this little mermaid is so cute
    have a wonderful weekend hun.
    hugs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah