Volgers

zondag 20 februari 2011

Wanna cuddle??

Hallo iedereen,

Het is alweer zondag vandaag, wat gaat de tijd toch snel. Ik had gehoopt op een lekkere zonnige dag vandaag, maar helaas.
Gisteren heb ik een mannenkaartje gemaakt naar aanleiding van een sketch bij Basic Grey Challenges.
Ik had er dringend eentje nodig want ik heb totaal geen voorraad daarvan. Het is altijd zo moeilijk om ze te maken...
Het papier is natuurlijk dan van Basic Grey, de mooie paper pad "Marjolaine".
Als schattige stempel heb ik weer eentje gebruikt van Kraftin' Kimmie "Jayne" met een mooie grijze poes.
Ik heb weer mijn copic markers bovengehaald om het in te kleuren.

Zo, nu kan ik weer aan een volgende challenge beginnen.
Iedereen nog een fijne zondag!!!

Groetjes Deborah

16 opmerkingen:

  1. Hoi Deborah,
    Geweldig mooi kaartje heb je gemaakt. Mijn man zit hier naast me en ook die vind het erg mooi, nou dat zegt wel wat hoor, hi,hi,hi...
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Deborah, bedankt voor je reactie, ik word dan altijd even nieuwsgierig en ben gelijk volger bij je geworden, wat een super leuke kaarten maakt jij!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Deborah,

    bedankt voor je super lieve reactie op mn gabelbox, wel mee doen he met de challenge hihi,, jouw kaart ziet erook superss uit mooi hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superkaart Deborah! En wat zijn die stempels van jou leuk en stoer tegelijk!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan, deze kaart! Vind de kleuren samen ook erg gaaf.

    Groetjes, Marjan

    P.s Hoop dat je dit niet vervelend vindt, maar zou je erover willen denken om je woordverificatie uit te zetten? Is zo gedaan en scheelt bloggers een boel tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje deborah
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er staat iets op mijn blog voor jou.
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Deborah,
    Geweldig mooi kaartje heb je gemaakt
    en zeer leuke stempel en mooi in gekleurd
    en de kleuren samen ook erg gaaf.
    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Deborah,
    Een prachtig kaartje is het geworden. Die kleuren zijn ook gaaf, ze passen uitstekend bij elkaar.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart! Hele mooie kleuren en leuke afbeelding.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Deborah...en je hebt het afdrukje errug mooi ingekleurd!
    Groetjes...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart met prachtige kleuren.
    Super gemaakt hoor Deborah !!!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. effe op je blog gesnuffeld en prachtig zeg ! ben gelijk volger geworden, had ik al veeeeeeel eerder moeten doen merk ik nu ! ook dit is een supergaaf kaartje ! groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stunning card, and I love that iamge. Fabulous take on the sketch.
    Thank you for joining in the Basic Grey Challenge this time.
    Cathy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah