Volgers

maandag 18 mei 2015

Fairy baby

Hallo iedereen,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien. We zijn half mei al gepasseerd, wat gaat de tijd toch snel!
Over 2 dagen ben ik jarig en daarom heb ik een weekje verlof genomen. Ik moet het toch goed kunnen vieren. Hopelijk mag ik genieten van het zonnetje!

Nu over naar mijn kaart.
Deze keer heb ik weer gekozen om met een stempel te werken van Mo Manning. Vooral de babystempeltjes vind ik mega leuk!


Om het kaartje aan te kleden heb ik leuk babypapier uitgezocht en nog wat bloemetjes om het een fleurig geheel te laten worden.

Dan heb ik nog de gebruikte kleurtjes voor jullie:
haar: E59, E57, E55, E53, E50
huid: E13, E11, E00, E000, R20
roze: R89, R85, R83, R81, RV10
blauw: BG49, BG13, BG11, BG10
groen: G28, YG17, YG13, YG11
ondergrond + schaduw. W5, W3, W1


Dit was het voor nu, ik wens jullie nog een hele fijne dag toe!


9 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart en weer zo mooi gekleurd Deborah :-D.
    Geniet van je weekje verlof!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is je kaartje, mooie kleurtjes en knap hoe je de huid gedaan hebt! Alvast van harte met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en alvast een fijne verjaardag!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk en prachtig zoet kaartje Deb! En geniet van je vrije dagen en vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is weer geweldig mooi Deborah!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wow so gorgeous adorable the image is so sweet and i love your fabulous colouring ;D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!! Hoe jij kan kleuren! Echt super!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What did you use for baby's wings? They are so pink and shiny. I love the effect!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Oh, I forgot to metion that! I'm sorry.
      I used stickles on the wings for a shiny effect.

      Verwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah