Volgers

vrijdag 12 november 2010

Create4fun challenge week 45

Hallo iedereen,

Ik heb vandaag eens een kaartje gemaakt voor de create4fun challenge wk 45.
En dat is voor herhaling vatbaar.... Het was heel leuk om te doen.
Het was natuurlijk ook een prachtige sketch!
Dit is wat ik ervan heb gemaakt:
Het is weer een stempeltje geworden van The Greeting Farm en het papier is een blokje van Kaisercraft "English Rose Collection".
Morgen ga ik naar de Kerst en creatief beurs in Kortrijk.
Het is de eerste keer dat ik naar die beurs ga, ik hoop dat ik niet te veel ontgoocheld zal zijn.
Maar hoe dan ook zal het waarschijnlijk wel een toffe dag worden.
Ik heb me voorgenomen om niet te veel te kopen, ik heb de laatste tijd al meer dan genoeg uitgegeven aan mijn hobby. Het mag nu wel eventjes minderen....

Groetjes Deborah

1 opmerking:

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah