Volgers

zaterdag 13 november 2010

Kerst en creatiefbeurs Kortrijk

Hallo iedereen,

Vanmiddag ben ik naar de kerst en creatiefbeurs geweest in Kortrijk Expo.
Gelukkig had ik mij wel voorbereid om niet zoveel te kopen en dat het waarschijnlijk niet heel groot zou zijn.
Dan nog is het mij nog tegen gevallen!
Ik had echt gedacht dat er meer kerstartikel zouden zijn en vooral meer wenskaart/scrapkraampjes.
Er waren misschien 6 kraampjes, waarvan  slechts 3(!) een beetje interessant.
Gisteren was ik nog in het Waasland shopping center geweest bij Pipoos, daar heb ik mij moeten inhouden om te kopen. Ik had nog parelpennen nodig, van die sneeuw voor op je kaarten, glossy accents, en nog enkele copic markers waarvan mijn kleuren bijna leeg zijn. Ik koop het wel op de beurs, dacht ik.
Denk maar niet dat ik 1 van bovenstaande kon vinden!
Dit is wat ik dan wel gevonden heb:
Een heleboel scrappapiertjes, olba lijm, 2 stempels, 3pakjes bloemen, glitterpapier, en 3 kleurtjes kaartkarton.
Daarna zijn we nog doorgereden naar een hobbywinkel in Kortrijk: Tiny's waar het dit weekend opendeurdag is met allerlei demonstraties, echt heel interessant!
Daar heb ik nog de sneeuw gekocht, glossy accents en een beetje glitterlijm.

Zo, anders was deze dag toch nog gezellig en weer veel dingen bijgeleerd!

Groetjes Deborah

2 opmerkingen:

  1. Hello Deborah,
    Gelukkig heb je nog iets kunnen vinden van wat je zocht. Inderdaad, ik ben verleden jaar naar de beurs in Kortrijk geweest en had toen al diezelfde ervaring. Ik was er 1 uur later, diep teleurgesteld, weer buiten. Jammer voor het betaalde ingangsgeld want ik was er met mijn man en kleindochter.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Deborah !!

    wat een leuke aankopen . Veel plezier ermee ;-)


    groetjes
    eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah