Volgers

maandag 8 november 2010

Sterkte

Hallo iedereen,

Ik heb gisteren nog 2 kaartjes afgewerkt.
Die vind ik zeker niet mijn beste werk maar toch laat ik ze even zien.
Ik vind zo'n deelnemingskaartjes maken zeker niet gemakkelijk.
Mijn eerste kaartje vond ik eigenlijk heel druk.
Daarom heb ik ook nog een tweede gemaakt, maar ook van deze ben ik niet tevreden.

Ik vind de tekststickertjes niet zo goed geplakt maar het kaartje ziet er iets soberder uit.
Oefening baart kunst zeker? Ik zal nog veel moeten oefenen!!!
Volgende keer beter...

Groetjes Deborah

1 opmerking:

  1. Hello Daborah,
    Deelnemingskaartjes zijn inderdaad moeilijk om te maken. Doe je teveel dan lijkt het niet ingetogen genoeg en doe je te weinig dan geeft het de indruk dat je het vlug, vlug gemaakt hebt.
    Maar zoals je zelf zegt: oefening baart kunst en die kunst komt er wel.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah