Volgers

dinsdag 3 februari 2015

Butterflies of Hope!

Hallo iedereen,

Vandaag is het mijn beurt om op het blog van Colourstock iets te laten zien.
Ik kijk al uit naar de lente en dat is ook aan mijn kaarten te zien de laatste tijd.
De donkere kleuren en winterse stempels sla ik nu graag weer over.

Dit is wat ik deze keer gemaakt heb met een stempel van Hannah Lynn "Butterflies of Hope"
Ik hou er erg van om gezichten en haar te kleuren.
Het papier is van Kaisercraft "Violet Crush"


Ik heb de kaart heel eenvoudig gehouden. De kaart heeft 2 designpapiertjes als basis, een streepje kant, lint en een bloem. De pareltjes dienen nog als afwerking.
De ogen heb ik ook voorzien van wat oogschaduw, wat ook meestal een ander effect geeft. Een wat grijze marker in het oogwit zorgt ervoor dat je ook daar een schaduw krijgt.


De Copic kleuren die ik ervoor heb gebruikt:
huid: E13, E11, E00, E000, R20
haar: E59, E57, E55, E53, E50
ogen: B05, B02, B000 / N1 
paars: BV08, BV04, BV02, BV00
roze: RV17, RV55, RV52
lippen: R37, R35, R32

I want to enter a challenge at the Crafts and me challenge blog "use ribbon"

Ik hoop dat je het een beetje mooi vond!
 Tot de volgende!

6 opmerkingen:

  1. Wow, gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card deborah, I love the image which is coloured so beautifully and I like the colours
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, heel mooie en expressieve kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!!!! Deborah :-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Deborah, what stunning creation and the hair to die for thank you for joining us at http://craftsandmeinspiration.blogspot.co.uk/ teresa x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah