Volgers

woensdag 18 februari 2015

Owlette

Hallo iedereen!

Vandaag is het weer mijn beurt (Deborah) om weer iets te laten zien.
Mensen die mij persoonlijk kennen weten dat ik echt verzot ben op uiltjes.
Vanwaar dat vandaan komt weet ik niet.
Vooral stempels met uiltjes spreken mij enorm aan, zoals deze van Tiddly Inks.
Het is zo leuk om met Copic markers een structuur te geven aan de uil en deze grote jurken vind ik ook geweldig om te kleuren! Ik ben fan van plooien! 


De maat van de kaart is 15 x 15 cm waarop 3 designpapiertjes gemat zijn van Kaisercraft "Chapter One).
Ik gebruik niet zo vaak groen voor kledij maar soms moet men zijn grenzen eens verleggen. Nog wat stanzen en bloemen als versiering en klaar!
Is de uil niet super schattig??


Ik heb voor jullie nog de Copic kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: E13, E11, E00, E000, R20
Haar: E59, E37, E35, E33, E31
Groen: G28, YG09, YG06, YG03, YG00
Turqoise: N7, BG18, BG15, BG13, BG11, BG10
Oranje: YR07, YR04, Y17
Vloer: N9, N7, N5, N3
Schaduwrand rondom: N3, N1

Tot de volgende! 
Veel kleurplezier, 


3 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje en nog meer groen wil ik best zien hoor! En het uiltje is een schatje, Deb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. so gorgeous deborah.i love the fabulous colour combo and your image and design are stunning ;D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah