Volgers

vrijdag 4 december 2015

Advent day 6 :Fijne feestdagen!

Hallo allemaal!

Nog een paar keer slapen en dan komt Sinterklaas! 
Bij ons in België geldt de onuitgesproken regel, eerst moet Sinterklaas komen en pas na 6 december mag je de kerstversiering boven halen.
Maar ik kon het niet laten, sorry! Haha, volgens mij moet ik Sinterklaas toch niet verwachten dit jaar.
Ik voel me al helemaal in kerststemming en daarom ook deze kerstkaart.


Ik vind dit zo'n ontzettend leuk en lief elfje, ik moest deze digitale stempel van Alicia Bel écht hebben! Het was weer een plezier om met mijn Copic Markers deze jongen te kunnen inkleuren.
Het design van de kaart heb ik heel eenvoudig gehouden. Ik heb nog wat pailletjes aangebracht voor de nodige dosis blingbling. 


De bontkraag van de muts is gekleurd met de stippeltechniek, zo krijg je de indruk dat hij wat wolliger is van structuur.
 De zak die het elfje meesleurt is eerst gewoon ingekleurd. Na het drogen heb ik met  een stuk jute, gedrenkt in Copic Activator, over de zak gedept waardoor er een structuur ontstaat. Je kan altijd herhalen indien gewenst.
Zo zie je maar dat technieken echt eindeloos zijn met Copic Markers.


De getekende randjes zijn getrokken met de Copic Multiliner Zwart 0.3mm, mijn absolute favoriet! Ideale dikte vind ik.

En dan nu nog het lijstje met mijn gebruikte kleurtjes:
huid: E04, 11, 00, 000, R20
haar: E41, 49, 47, 43
rood: W7, R59, 37, 35
groen: G28, YG17, 13, 11
wit: C5, C3, C1, C0
schoenen: N7, 5, 3
zak: E59, 37, 35, 33, 31 + activator
gouden belletje: E37, 35, YR23, Y17, Y15

Bedankt om langs te komen!

Met deze kaart doe ik graag mee aan de challenge van Alicia Bel: Christmas!


3 opmerkingen:

  1. Oh wat een droppie!! Ben weg van dit kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH my goodnesssss! This is darling. I love seeing your work, your coloring is always impressive. Thank you for play on Aliciabel's Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely creation, your coloring is absolutely perfect! Thank you for joining us at Alicia Bel's Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah