Volgers

dinsdag 19 januari 2016

Aloha!

Hallo allemaal!

Jullie weten intussen waarschijnlijk al dat ik niet echt een fan ben van de winter.
Ik vind het koude weer gewoon niet prettig aanvoelen.
Sneeuw vind ik wel leuk om naar te kijken maar als ik erdoor moet, is het al zo leuk niet meer.
Je kan me dus geen plezier doen met een weekje skieën. Geef me maar een reisje naar Hawaï! ;-)


Voor de hitteliefhebbers onder ons heb ik deze zomerse kaart gemaakt. Lekker felle kleurtjes heb ik gebruikt, voel je de vakantiesfeer al? Voetjes in het zand, lekkere cocktail in de hand en genieten van de zon en de zee. Zalig!

Ik was laatst mijn hobby kast aan het herschikken en vond toen deze rubberen stempel van The Greeting Farm terug, jammer genoeg had ik hem nog nooit gebruikt. En ik wist meteen wat ik er mee wilde doen. Ik had namelijk nog dit papier liggen die er perfect bij past. Ik heb mijn velletjes papier uitgezocht en direct vergeleken op mijn kleurenkaart welke kleurencombinaties ik kon gebruiken.


Ik gaf haar het zwarte haar omdat dit kleur ook in het papier zit en een mooi contrast kon geven met de gelige achtergrond. Haar groene "gras"rok heb ik ook gekleurd zoals bij de haren. Dan ontstaat er een mooie structuur. Ik heb gestempeld met Memento Rich Cocoa, deze is minder hard van kleur tegenover de zwarte variant. 


Dan volgt nu nog de kleurencombinatie:
huid: E04, 11, 21, 00, 000, R02
haar: 100, N7, 5, 3, 1
roze: RV29, 25, 23, 21 BV23
groen: G28, 17, 14, 12
geel: Y28, 17, 15, 11
Dit was het dan voor mij vandaag! 
Aloha! ;-)





3 opmerkingen:

  1. Fantastic coloring job!!!! I love the colors! Thanks for joining us at TGF!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef mij ook maar de zomer,heb met bewondering na je kleurwerk zitten kijken ben er een beetje jaloers op.Je kaart is heel mooi geworden.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah