Volgers

maandag 4 januari 2016

Happy Brrr-thday!

Hallo iedereen!

Ik wil je eerst en vooral een creatief, gelukkig en gezond 2016 wensen!
Hopelijk hebben jullie fijne feesten achter de rug, ik alvast wel.

Toen ik laatst deze digitale stempel "Ice Princess" van Alicia Bel zag, had ik meteen een idee wat ik ermee wilde doen. De afbeelding deed me zo denken aan de hype "Frozen". Ik wist dat ik ergens een papierblokje had dat perfect paste bij deze Frozen kleurtjes.


Eerst heb ik de achtergrond blauw gekleurd met Copic Markers. Het is makkelijker om dit eerst te doen, zodat je de kleuren van de andere delen niet kan meenemen. Anders kan je bijvoorbeeld een veeg paars in je achtergrond krijgen en dat wil je natuurlijk niet.


Daarna heb ik mijn kleurenkaart erbij genomen en gekeken welke kleur paars en groen het dichtste bij mijn designpapier paste. Blauw heb ik vermeden omdat dit al een kleur is in de achtergrond, anders was het te eentonig geworden. Als laatste heb ik ook nog wat fijne glitter op het kroontje, de ijskristal, de sneeuw en de paarse delen van haar vleugels. Het is wat moeilijk om op de foto te zien, maar het geeft toch wel iets extra. 


Dan volgen nu de Copic kleuren die ik ervoor gebruikt heb:
huid: E04, E11, E21, E00, E000, RV32
haar: E57, E55, E53, E51
paars: N7, V09, V17, V15, V12
vleugels: BG18, BG13, BG11, BG10/ V25, V23, V20
sneeuw/ijskristallen: C3, C1, C0
ogen: B37, BG34, B21

I want to enter in the those challenges:
Aliciabel Challenge Blog: Anything goes!
aaacards: glitter



Tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

  1. woow, this is just awesome! Love it! You really did a great job.
    Thanks for playing with us at Card mania chellenges. I hope you will join us again! :) Kajcyika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the coloring and the color combo for your card....Thanks for joining GNS Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the coloring on your card! Amazing job!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful image, gorgeous colouring and placement.
    Thanks for sharing at AAA Cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Deborah! Gosh this is a beautiful card and your coloring is absolutely perfect! Thanks so much for joining my challenge this week :)

    Jeannie T.
    Dragonfly Journeys

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome! Fabulous colouring.
    Thanks so much for play on Aliciabel's Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Debora, I've already told you how much I like this card. Your colouring is great and the card design just perfect. Thanks for sharing with us at Aliciabel Challenge Blog and Copic Marker Spain. Hope to see you back soon. Cheers, Aurora

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah