Volgers

maandag 20 juni 2016

Favoriete haarkleur combinatie

Hallo allemaal!

Hebben jullie ook een favoriet onderdeel dat jullie het liefste kleuren? Bij mij is dat het haar!
Ik vind het zo ontspannend en je kan er zoveel mee experimenteren. 
Er zijn zoveel verschillende kleurcombinaties die je kan maken. Je kan het naturel houden of eens lekker gek doen met bijvoorbeeld paars. The sky is the limit! ;-)


Vandaag laat ik jullie zien hoe ik het haar gekleurd heb van deze prachtige digi van The East Wind "Aurora Daisy" met Copic Markers. De kleuren voor het haar zijn ook meteen mijn favoriete haarkleur combinatie.

Als eerste heb ik haar huid en gezicht helemaal ingekleurd en het haar volledig voorzien van een grondlaag YR20.

Daarna heb ik met E35 de donkerste delen van het haar ingekleurd met een flick beweging van buiten naar elkaar toe.


 Vervolgens heb ik met YR23 de flicks doorgetrokken  maar toch nog voldoende ruimte over gelaten voor het lichtste gedeelte van het haar.

Dan heb ik met marker Y21 en YR20 de highlight in het haar gekleurd met alweer dezelfde techniek. Let erop dat je niet alles gewoon dicht kleurt zodat de structuur van het haar niet verloren gaat.

 Wat Copic Markers zo leuk maakt is dat je altijd nog een extra laagje erbovenop kan doen waardoor de kleurintensiteit veel hoger ligt. Dat heb ik hier ook gedaan met E35 en op de delen die het minste zonlicht vangen heb ik nog wat E37 toegevoegd. 

Tenslotte heb ik met de lichtere kleuren ook nog eens hetzelfde gedaan en toen was ik uiteindelijk tevreden met het resultaat. 

De rest heb ik dan ook ingekleurd, hier volgen alle gebruikte combinaties:
huid: E04, E13, E11, E00, E000
haar: YR20, E37, E35, YR23, Y21, YR20
ogen: E35, E37, YG17, YG13, YG11/ C3, C1
roze/lippen: RV29, RV25, RV23, RV21
groen: G28, YG17, YG13, YG11
blauw: C7, B29, B26, B24, B23, B21
oranje: YR07, YR04, Y38, Y35
yellow: Y8


Als afwerking heb ik haar ogen en haar lippen voorzien met Glossy Accents voor een mooie glans. 



Hopelijk vonden jullie het een leuke post. Tot de volgende!

Challenges I would like to enter:





5 opmerkingen:

  1. Hoi Deborah, prachtig om te zien hoe door jouw manier van kleuren het haar tot leven komt. Ik vind het een kunst op zich maar jij beheerst deze kunst perfect. Móói..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat kan jij schitterend kleuren dat krijg ik echt niet voor elkaar.
    Ik moet nog heel veel oefenen.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful colouring. Thank you for sharing it with us at Dragonfly Dreams.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awesome coloring! The details are amazing....Thank you for joining our Challenge last week at 613 Avenue Create. We have a new Challenge starting today and we love for you to join us again. Have a blessed week.

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Wonderful coloring of the image! Thank you for joining us at Dragonfly Dreams. Cindy (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah