Volgers

zondag 5 juni 2016

Keep swimming!

Hallo lieve bloggers!

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien met mijn favoriete kleurmedium, de Copic markers.
Vorige keer heb ik jullie een onderwater achtergrond tutorial laten zien, vandaag blijven we in hetzelfde thema.


Voor deze kaart heb ik 2 stempelsets van Kraftin' Kimmie Stamps gecombineerd, namelijk het meisje (Keep Swimming) en de vissen (Ocean Of Love). Het papier met vissen van Doodlebug "Under the Sea" vond ik perfect passen bij de afbeelding.
Deze kaart kan voor een verjaardag gebruikt worden maar is ook ideaal als een meisje een zwemdiploma gehaald heeft. Dat moet natuurlijk ook gevierd worden.


Het meisje heb ik dus helemaal ingekleurd met Copic markers. Op haar badpak heb ik met Copic Opaque White nog enkele stippen gemaakt. Die is ideaal om je kleurwerk in de verf te zetten door kleine accenten toe te voegen én de witte vloeistof dekt perfect! Haar duikbril heb ik nog afgewerkt met Glossy Accents.


De volgende Copic kleuren heb ik allemaal gebruikt:
achtergrond: BG45, BG13, BG11, BG10
huid: E13, E11, E00, E000
haar: E59, E37, E35, E31
grijs: N7, N5, N3, N1
roze: RV69, RV17, RV55, RV52
oranje: YR07, YR04, YR02
wit: C1, C0

Groetjes,



3 opmerkingen:

  1. Mooi kleurwerk! Leuk kaartje!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit superschattig zeg. Heel leuk gedaan en je afdrukje is natuurlijk weer perfect gekleurd. Geweldige kaart!
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah