Volgers

zondag 12 december 2010

DT call bij Anyone For Anya?

Hallo iedereen!

Wat een prachtige winterdag was het vandaag. Ik vind het zo leuk als het zonnetje schijnt, dan heb je tenminste zin om iets te doen. Ik wou al een tijdje een kaartje maken met de stempeltjes die ik een goeie maand geleden gekocht had van The Greeting Farm. Nu de kerstkaartperiode voor mij een beetje voorbij is (ik ben het nu wel een beetje beu), ben ik er dan aan begonnen.
Ik had gezien dat er een DT call was bij Anyone For Anya en ik wou graag het graag eens proberen.

Het papier komt uit de nieuwe reeks van Basic Grey "Marjolaine". In het echt zijn de kleuren wel iets feller en het stempeltje is Savannah van The Greeting Farm.

Verder wil ik jullie allemaal eens bedanken voor de leuke reacties die jullie achter laten, ik vind dit echt heel fijn!

Lieve groetjes
Deborah

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart. Ik ben ook helemaal verliefd op the greeting farm stempels!!! Echt een leuke blog heb je. Kom ik zeker vaker langs. :)

    x Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart
    heb je gemaaakt
    ik hoop dat je in de prijsjes valt :P:P
    liefs,ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Deborah,
    Wat een leuk kaartje. Mooi gemaakt! Ik krijg zin om eens lekker te gaan dansen als ik het zie. Ik vind dat men er vrolijk van wordt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie jou op het blog van Anyone for Anya! Leuk kaartje is dit, vond hem er wel uit springen. Leuk afdrukje ook! Ik ben trainster van de dansmarietjes, dus deze is wel toepasselijk! Jij ook heel veel succes met de DT-call en wie weet worden we 'collega's'.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief dat je ook even op mijn blog bent komen kijken. Heb net de rest van jouw blog ook even bekeken en het valt me op dat we wel van dezelfde dingen houden. Je gebruikt leuk papier en leuke afdrukjes (C.C. Design en Greeting Farm) en we hebben wel een beetje dezelfde stijl, denk ik. Ik zie dat we ook aan dezelfde challenges meedoen en ik besef nu dat ik wel vaker een kaartje van jou op een blog langs heb zien komen. Ik ga zeker duimen!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg dat je met de dt call meedoet ;) het is ook wel een erg mooie kaart hoor!!!!! Prachtig met de veer er ook bij! Succes!!!!!

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah