Volgers

woensdag 15 december 2010

Shabby chic christmas

Hallo iedereen,

Gisteren heb ik het  combi kaartje afgewerkt en gefotografeerd waarmee ik wil deelnemen aan de Create For Fun Challenge week 50 . Deze keer is het terug een hele leuke sketch! En ik wil ook deelnemen aan de challenge Anyone For Anya, dat nu een kleuren challenge is, namelijk wit/roze/blauw en een tikkeltje goudachtig. Dit werd aangegeven door middel van een foto.
Het roze papier is van de lijn "Christmas Fancy" van Dovecraft en het blauwe papier is van DCWV "Mango Frost" en het leuke stempeltje is natuurlijk van The Greeting Farm "Sassy Suzi".  Ik vind het echt zalige stempels!
Morgen kan ik dan mijn kerstmateriaal in de kast stoppen, waar ik echt blij mee ben.
Ben de kerstkaartjes nu wel een beetje beu.
Terug tijd om met alle kleuren en stempels te spelen!

Groetjes Deborah

3 opmerkingen:

  1. Hihi, ik doe ook mee aan de challenge van AFA. Zet hem morgen op mijn blog! Vind deze weer ontzettend leuk! Lief stempeltje en ontzettend mooi afgewerkt!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is echt heel leuk zeg.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Deborah,
    Als dat geen prachtige kaart is om mee te doen aan een challenge, dan weet ik het niet meer.
    Heel, heel, mooi!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah