Volgers

donderdag 23 december 2010

Lollipop

Hallo iedereen,

Ik heb het de laatste week zo druk gehad, dat ik niet meer aan mijn kaartjes toekwam.
Heel fustrerend vind ik dat. Vooral als je leuk papier hebt liggen waar je direct iets wil mee maken.
Ik had het papier enkele weken geleden op internet gezien en heb dan maar gevraagd aan de hobbywinkel of ze het voor mij konden bestellen. Ik was er zooo verliefd op...
Een vriendin van mij heeft dan ook zo een blokje gekocht en vertelde dat het niet zo gemakkelijk was met dit papier een mooi kaartje te maken. Ik heb er mij dan maar aan gewaagd.
Het papier is van DCWV "Street Lace" en weeral eens een stempeltje van The Greeting Farm "Anya Lollli".
Ik vind dat het stempeltje wel bij het papier past. Met zo'n lolli kan je leuke felle kleurtjes gebruiken.
De vlindertjes en het bloemetje zijn van Irene's.

Groetjes Deborah

2 opmerkingen:

  1. Jeetje, jij maakt echt leuke kaarten! Helemaal mijn smaak! Mijn scrapmaatjes zouden zeggen: wat een Sanne-papier! Mooie kleur roze! En die vlinder vind ik ook helemaal leujk.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wachten is dus beloond....
    Wat een leuk kaartje zeg! Plaatje staat erg leuk bij het papier.

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah