Volgers

donderdag 2 december 2010

Wedstrijd Jewellie

Hallo iedereen,

Vandaag heb ik eens een experimentje gedaan... Ik heb namelijk een een dubbele schuifkaart gemaakt.
Het lijkt een beetje ingewikkeld, maar eigenlijk is het wel redelijk gemakkelijk.
Je moet alleen een beetje rekening houden dat je niet te veel op de inschuivende kaarten plakt.
Daarmee zou ik ook graag meedoen met de wedstrijd die momenteel nog loopt bij Jewellie winter/kerstkaart. Dit is een hele leuke en goedkope hobby webwinkel.


Als je aan het lintje trekt, schuiven de onderste en bovenste kaart er tegelijk uit.

Dit is dan de bovenkant en onderkant nog eens:



Ik heb papier gebruikt van Kars " Specialty paper pas x-mas collection"  en de stempeltjes zijn van Papermania " Honey and hugs Festive Frolics"
Voila,
een prettige avond nog!
Groetjes Deborah

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gemaakt zeg. super mooi!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOi Deborah,

    Wouw wat een ontzettend leuke kaart zeg ;). Prachtig modelletje en super een leuk uiltje en schaapje. Top.

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat heb je leuk gemaakt prchtig, leuke dingen maak je we hebben eens even lekker op je blog aan het rondneuzen geweest.

    gr annnemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah