Volgers

zondag 18 januari 2015

It's a boy!

Hallo iedereen!

Ik heb het idee dat er een babyboom in de maak is. Er zijn zoveel mensen uit mijn omgeving die een kindje verwachten. Dat is altijd een blijde gebeurtenis en daar hoort natuurlijk ook een zelfgemaakt kaartje bij!

Ik heb er al eentje klaar voor een jongetje en daarvoor heb ik een digitale stempel van Mo Manning gebruikt en daarbij een passend baby-paperpad.


Het is een kaart geworden van 14x14cm, het design heb ik vrij simpel gehouden.
Behalve het designpapier is alles verhoogd opgeplakt.


De Copickleurtjes die ik hiervoor gekozen heb, heb ik deze keer bewust wat lichter gehouden. Dat kun je doen door de grootste vlakken met de lichtste kleur in te kleuren. Met de donkere kleuren doe je enkel een aanzet. Op babykaartjes zijn pasteltinten schattig en fris. De beer heb ik ook een structuur gegeven, die moet er zacht en knuffelbaar uitzien!


Dit zijn de kleurtjes die ik heb gebruikt:
Huid: E13, E11, E00, E000, R20
Haar: E57, E55, E53, E50
Groen: YG67, YG17, YG13, YG11
Blauw: BG49, BG18, BG13 BG11, BG10
Beer: E79, E77, E75, E71

 Met deze kaart doe ik ook mee aan de "anything goes" challenge bij Digitalpenciltoo van Mo Manning.

Tot de volgende!



11 opmerkingen:

  1. Ohh wat een leuk kaartje Deborah en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldige kaart met een dot van een baby en een beer met een echt vachtje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi Deborah en weer prachtig ingekleurd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Schitterende geboorte kaart heb je gemaakt,
    zo lekker vrolijk en mooie kleuren ☺

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje zeg!' In een woord: schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is mijn berichtje nu doorgekomen? Anders nog maar een keer...ik ben weg van je kaart, zo prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi en leuk kaartje, prachtig ingekleurd !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart in mooie vrolijke kleuren en met een schattige digi die je geweldig hebt gekleurd! Ook leuke rompertje vlaggetjes. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Te schattig voor woorden! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your coloring is uh-mazing! So much wonderful texture and dimension. A delight for the eyes. Thanks so much for playing along with our AG challenge at Mo's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello
    I would just like to say what an Awesome Card you have produced, and your Colouring/Shading with Copics is Extremely Fantastic, I use Copics as my choice of Alcohol Pens and I Love them, I Love the image you've chosen also.
    Hugs from Sam x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah