Volgers

woensdag 3 juni 2015

Mornings

Hallo iedereen!

Hier ben ik al weer met een nieuwe creatie van mij.
Deze kaart heb ik gebruikt om met moederdag aan mijn mama te geven. Het is zo'n fantastische en sterke vrouw dat ze het absoluut verdiend en nog veel meer dan dat!

Het stempeltje is er eentje van Jeremiah Ketner "Mornings", die te koop is bij Crafts and Me!
Ik wou dat ik er 's ochtends ook zo fris uitzag! ;-)

Het papier komt uit een ouder blokje van MME "Lost and Found: Blush".


Hier zijn de kleurtjes die ik ervoor heb gebruikt:
Huid: E13, E11, E00, E000, RV11
Haar: E29, E25, E23, E21
Ogen: B34, B32
Lippen: R85, R83, R81
Kleedje: R89, R39, R85, R83, R81
Sterren: Y17, Y15, Y11
Gele waas achter sterren: Y00


Bedankt om een kijkje te nemen! 
Tot de volgende keer!


1 opmerking:

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah