Volgers

donderdag 18 juni 2015

You are beautiful!

Hallo iedereen,

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie.
Ik hou enorm van haren en gezichten kleuren, hoe meer haar, hoe beter voor mij!
Het is zo ontspannend!!
Daarom heb ik deze keer gekozen voor een digi van Make It Crafty "Phoebe".


En dan de Copic kleurtjes die ik ervoor gebruikt heb:
huid: E13, E11, E00, E000; R20
oogschaduw: E79, E77, E74, E71
ogen: E37, E35, YG17, YG13/ W3, W1
lippen: R59, R29, R27, R24, R22
haar: E50, E59, E37, E35, E33, E31


Zo, dit was het voor mij vandaag.
Ik ben in verlof en ga vandaag nog wat verder genieten van onze trip in Eindhoven.
Tot de volgende!


3 opmerkingen:

  1. Práchtig gekleurd Deborah. De haren zijn zo levensecht...wauw. Mooie kaart ook. Geniet van je verlof en Eindhoven...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een PLAATJE!!! Dat haar.... zo mooi! Geniet van je verlof!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah