Volgers

zondag 19 juli 2015

Cute-a-Saurus!

Hallo iedereen!

Een vriendin van mij vroeg of ik een kaartje kon maken voor de geboorte van een nieuwe baby. 
Liefst van allemaal iets met dinosaurussen.
Ik heb dan maar even gekeken in mijn stempelarchief en zonder het eigenlijk nog te beseffen had ik een ideale stempel hiervoor. Zonde dat ik hem nog niet eerder had gebruikt. Deze komt uit de set"Cute-a-Saurus" van Kraftin' Kimmie Stamps.


Normaal zou ik, zoals jullie waarschijnlijk wel al weten, roze of blauw hebben gebruikt naargelang het geslacht, maar dit is nog niet geweten. Ik heb dus zo neutraal mogelijk willen blijven in de kleurkeuze, ik hoop dat het ze bevalt. Het woordjes baby en de knoop in hartenvorm zijn van hout.


En dan nu nog de kleurtjes die ik heb gebruikt:
ei: W7, W5, W3, W1, BG18, BG13, BG11, BG10
dinosaurus groen: G28, YG17, YG13, YG11
bruin: E79, E77, E74, E71
ivoor: E43, E41, E40

Dit was het dan voor mij, geniet nog van de vakantie!

Deborah

6 opmerkingen:


  1. Wowwww een dinosaurus baby kaart, dat zie je niet
    dagelijks, wat ontzettend mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card, I like the image and the design
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een super kaart Deborah!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute and wonderful! Love the colors!~kim

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah