Volgers

zaterdag 4 juli 2015

Never forget kindnesses!

Hallo iedereen,

We zijn alweer juli, wat voor mij wil zeggen dat mijn vakantie bijna om is.
Ik ga er nog enkele dagen van genieten vooraleer ik maandag terug moet werken.
Jammer dat het altijd zo snel voorbij gaat.

Gelukkig heb ik tijdens mijn vakantie ook wat tijd gehad voor mijn hobby.
Deze keer heb ik weer een CAS (clean and simple) kaartje voor jullie.


De stempel is er eentje van Kraftin' Kimmie Stamps "Natsuko". Ik heb slechts een klein strookje designpapier gebruikt. De twee klosjes heb ik zelf gemaakt, ik vond het wel leuk passen bij de afbeelding. En de randen heb ik gedoodled met de Copic Multiliner 0.3.


En dan nu de gebruikte Copic kleurtjes:
huid: E13, E11, E00, E000, RV13
haar: 100, W7, W5, W3, W1
roze: N7, RV29, RV25, RV23, RV21
groen: N7, G28, YG09, YG06, YG03, YG00
grijze randjes kledij: N7, N5, N3, N1
schaduw: W7, W5, W3, W1

Dit was het voor mij vandaag.


2 opmerkingen:


  1. Das ook weer een hele mooie ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Die kwastjes passen er idd perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah